close
 
 

Satomi Hakken den (新里見八犬傳)

 

You and I didn't see the evening fly
我倆並未看見夜晚飛逝
There was magic in the air
空中充滿了神奇
With times enough to spare
有限的相聚時光裡
Now it's hours I have to say goodbye
現在,是我該道別的時刻了
Well you know I have to go
你也明白我是非走不可
But still it hurts me so
但那依然使我傷心

I don't want this night to end
我不希望夜晚結束
Don't say goodbye
別說再見
Just hold me close, my darling
抱緊我,親愛的
I don't want this night to end
我不希望夜晚結束
Pretend awhile and let's forget tomorrow
假裝一下,讓我們忘掉明天

Feeling blue I can see it in your eyes
心情黯然,從你眼底我看得出來
But I've got a job to do
但我有任務在身
Got to see things through
我得親眼看它完成
But I will be near even when I am out of sight
即使你看不到我,我依然在你身邊
Counting seconds till the day I'm coming home to stay
請開始讀秒,直到我回來的那一天

Oh my darling, love me tonight
噢!親愛的,今晚好好愛我
And chase the morning shadow with your heavenly light
用你的天國之光趕走清晨的陰影
I find my strength inside your arms
在你懷裡,我找到了力量
So love me tonight and keep my heart beside you
今晚,請好好愛我,讓我的心永遠陪伴著你
When you go, oh...
當你離去...

 

 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    hsinyu12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()