close
 

Forever Love (永恆之愛)

 

Love it has so many beautiful faces
愛有著多變的面貌
Sharing lives and sharing days
分享著生活與生命
My love it has so many empty spaces
我的愛有著許多的空位
I'm sharing a memory now I hope
我正分享著我所期望的記憶
that's how it stays
那是他存在的原因
Now I'm deep inside love and still breathing
現在我正深深地陷入愛裡 也仍然呼吸著
She is holding my heart in her hand
她掌握著我的愛
I'm the closest I've been to believing
我要自己相信我是最親愛的
this could be love forever
那會是永恆的愛
All throughout my life the reasons I've demanded
我的生活自始自終我要求著這理由
But how can I reason with the reason I'm a man
但是我該如何以我是個男人這個理由去說服

Oh, oh yeah, ummm huh
哦........

In a minute I'm needing to hold her
一分鐘內,我必須去抓住她
In an hour I'm cold, cold as stone
一小時後我如同巖石般冰冷
When she leaves it gets harder and
當她離開
harder to face life alone
獨自面對生活變的越來越困難
Now my dreams are filled with times when we're together
現在我的夢想用我們共同的時光注入
Guess what I need from her is forever love
推測我為何需要她就是永恆的愛

Ooh, ooh yeah oooh umm
哦........
Oh, oh yeah
哦........
Now I feel forever love oooh
現在我感覺到永恆的愛
Oh, I feel
我感覺的到

 

 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    hsinyu12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()