You Are So Beautiful(你是如此美麗)Joe Cocker


You are so beautiful to me
對我來說,你是如此美麗
You are so beautiful to me
在我眼中,你是如此美麗
Can't you see
你看不出來嗎?

You're everything I hope for
你是我所有的期盼
You're everything I need
你是我需要的一切
You are so beautiful to me
對我來說,你是如此美麗
You are so beautiful to me
在我眼中,你是如此美麗

You are so beautiful to me
對我來說,你是如此美麗
Can't you see
你看不出來嗎?
You're everything I hope for
你是我所有的期盼
You're everything I need
你是我需要的一切
You are so beautiful to me
在我眼中,你是如此美麗


            薇妮winnie~*

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    hsinyu12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()