Words(言語)


Words don't come easy to me
對我來說,用言語表達並不容易
How can I find a way
我該用什麼方式
to make you see I love you
讓你明白我愛你
Words don't come easy
用言語表達並不容易

Words don't come easy to me
對我來說,用言語表達並不容易
This is the only way
這是唯一的方法
for me to say I love you
讓我說出"我愛你"
Words don't come easy
用言語表達並不容易

Well, I'm just a music man
嗯,我只是個音樂人
Melody so far my best friend
旋律是我目前最好的朋友
But my words are coming out wrong
但我一直說錯話
And I reveal my heart to you
在你面前洩漏心思
And I hope that you believe it's true
希望你相信那是真的
Cause...
因為...

This is just a simple song
這只是一首簡單的歌
That I've made for you on my own
是我為你寫的
There's no hidden meaning
沒有隱藏的含義
You know, well I...
你知道...
When I say I love you, honey
當我說"我愛你",甜心
Please believe I really do
請相信我真的愛你
Cause...
因為...

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    hsinyu12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()