你問我愛你有多深 我愛你有幾分 
You ask me how deep my love is for you
我的情也真 我的愛也真
My feelins are for real, My love is also for real
月亮代表我的心 你問我愛你有多深
The moon represents my heart.
你問我愛你有多深 我愛你有幾分
You ask me how deep my love is for you
我的情不移 我的愛不變
My feelins will stay true, my love will not change
月亮代表我的心
The moon represents my heart
輕輕的一個吻 已經打動我的心
a soft kiss, that already makes my heart pound
深深的一段情 教我思念到如今
A deep relationship, that makes me reminisce it until now
你問我愛你有多深 我愛你有幾分
You ask me how deep my love is for you
你去想一想 你去看一看
Take sometime to think, take your time to observe
月亮代表我的心
The moon represents my heart

 




 



arrow
arrow
    全站熱搜

    hsinyu12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()