哈~超懷念的歌

想到以前純純的愛

蘇菲瑪索也變好多 

 

 Reality(真實)第一次接觸

Met you by surprise
無意中遇見你
I didn't realize that my life would change forever
我並未發覺人生將從此改變
Saw you standing there
看見你佇立
I didn't know I cared
我不知道自己在乎
There was something special in the air
空中有種特別的氣氛

Dreams are my reality
夢境是我的真實
The only kind of real fantasy
唯一真實的幻想
Illusions are a common thing
幻象已經是稀鬆平常
I try to live in dreams
我試著活在夢裡
It seems as if it's meant to be
彷彿註定就該如此

Dreams are my reality
夢境是我的真實
A different kind of reality
完全不同的真實
I dream of loving in the night
我夢見在夜晚中相愛
And loving seems alright
而愛是如此自然
Although it's only fantasy
雖然那只是幻想

If you do exist, honey don't resist
如果你真的存在,親愛的別抗拒
Show me a new way of loving
為我展現愛的新方式
Tell me that it's true
告訴我那是真的
Show me what to do
告訴我該怎麼辦
I feel something special about you
我對你有特別的感覺

Dreams are my reality
夢境就是我的真實
The only kind of reality
唯一的真實
May be my foolishness has past
或許我不再愚蠢
And may be now at last
也許現在
I'll see how a real thing can be
我將目睹真實是怎麼一回事

Dreams are my reality
夢境就是我的真實
A wonderous world where I like to be
一個我想去的奇幻世界
I dream of holding you all night
我夢見整夜擁抱著你
And holding you seems right
擁抱你似乎很自然
Perhaps that's my reality
或許那就是我的真實

Met you by surprise
無意中遇見你
I didn't realize that my life would change forever
我並未發覺人生將從此改變
Tell me that it's true
告訴我那是真的
Feelings that I am you
感覺我就是你
I feel something special about you
我對你有種特別的感覺

Dreams are my reality
夢境就是我的真實
A wonderous world where I like to be
一個我嚮往的奇幻世界
Illusions are a common thing
幻象是稀鬆平常的事
I try to live in dreams
我試著活在夢境裡
Although it's only fantasy
雖然它只是幻夢

Dreams are my reality
夢境就是我的真實
I like to dream of you close to me
我喜歡夢見你靠近我
I dream of loving in the night
我夢見夜晚中相愛
And loving you seems right
相愛這麼自然
Perhaps that's my reality
或許這就是我的真實

 

 

 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    hsinyu12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()