“INSIDE OF MY GUITAR”是由BELLAMY BROTHRS

所演唱而在1980年時,獲選為年度最佳廣告歌曲。

曲中的款款柔情充分打重了現代的男女,

是一首追求愛情與知性的難得經典作品!

Now, there's a place I want to show you

現在,有個地方我想指給你看

And don't you know it's not too far

你可知道這地方並不遠
And there's a place i want to know you

有個地方我想希望你能了解

Inside of my guitar

就在我吉他心聲中

In my guitar there is a garden

在我吉他裡面有座花園
Where rainbows bloom and shine like stars

那兒彩虹顯現,光燦如星辰
If you say no, I beg your pardon

如果你不答應,我會很難過
Come inside of my guitar

進到我吉他心聲中吧、

I'll make you laugh

我會使你歡笑

And make you sing

我會使你歡唱
And we can play among the stars

我們可以在琴弦間遊甚嬉戲
And we'll make love and dance beneath the strings

然後我們將相愛在琴弦中載歌載舞
Inside of my guitarnow,

就在我吉他心聲中

There's a feeling that I'm after

如今我所追尋的就是這種感覺
So please don't think my love's bizarre

所以請別認為我的愛很奇特
But I hear music, girl, and laughter

但我已聽到音樂、女孩、以及歡笑聲
Inside of my guitar

就在我吉他心聲中



arrow
arrow
    全站熱搜

    hsinyu12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()