Floating down from the sky
從天而降

Lovely angel queen it's you
可愛的天使女王就是你
 
Shaken from her long sleep
從千年沉睡中被喚醒
 
Lovely angel queen it's you
我最愛的天使女王就是你

*Touching others like a child
像孩童般撫摸

Loving others for a while
卻如曇花一現

Come and take my hand my heart
當我們相處時
 
In time we will be together
我願全心全意付出予你
 
**When we will say goodbye
當我們說再見的時候

There'll be no tears from me
我不會掉下一滴眼淚

Time passed by so fast
時光很快的飛逝

I love you
我愛你

I'll remember you forever
我會永遠記得你
 
1000 years she rules the earth
統治地球一千年
 
Lovely angel queen it's you
可愛的天使女王那就是你

Lighting flashes cold as ice
閃爍的光芒像冰雪

Changing everything she sees(*, **) 改變了所有她看到的一切



框架引自:

arrow
arrow
    全站熱搜

    hsinyu12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()